Självklart Lidl
Lediga jobb Logga in Bokmärken

Kundtjänst/Revision

bild (13).jpg

Kundtjänstavdelningen är en servicefunktion mot våra kunder med målet att med sin kunskap och förståelse skapa ännu nöjdare kunder. Internt arbetar avdelningen med fokus på att belysa förbättringsområden och på så sätt bidra till att utveckla verksamheten.

Här får du inblick i hur verksamheten fungerar på olika avdelningar och därigenom lär du dig lite om mycket. Du är högst delaktig i utvecklingen av verksamheten genom att identifiera utmaningar och förbättringsområden samt utifrån dessa komma med lösningsförslag.

Revisionsavdelningens främsta uppgift är att vara en hjälpande hand i arbetet med att säkerställa att Lidl Sverige följer uppsatta koncept och processer samt använder satsade resurser på rätt sätt och fortsätter utvecklas framgångsrikt.

Vilken plats på huvudkontoret är du intresserad av?

Spana in våra lediga jobb på huvudkontoret!

Sök jobb